#113 Prasówka HR od Crossweb -> Rola szefa w działaniach Employer Branding
prasowkahr.crossweb.pl
Cześć, często w naszej Prasówce omawiamy korzyści, jakie płyną z aktywnych działań Employer Brandinowych. Ich celem jest budowanie wizerunku, w której pracownicy dostrzegają dobre środowisko pracy i możliwości rozwoju. Kreowanie silnej marki pracodawcy ma ogromne znaczenie w utrzymaniu obecnych pracowników, jak i przyciągnięciu nowych kandydatów.
#113 Prasówka HR od Crossweb -> Rola szefa w działaniach Employer Branding
#113 Prasówka HR od Crossweb -> Rola szefa w…
#113 Prasówka HR od Crossweb -> Rola szefa w działaniach Employer Branding
Cześć, często w naszej Prasówce omawiamy korzyści, jakie płyną z aktywnych działań Employer Brandinowych. Ich celem jest budowanie wizerunku, w której pracownicy dostrzegają dobre środowisko pracy i możliwości rozwoju. Kreowanie silnej marki pracodawcy ma ogromne znaczenie w utrzymaniu obecnych pracowników, jak i przyciągnięciu nowych kandydatów.