#113 Prasówka HR od Crossweb -> Rola szefa w działaniach Employer Branding
Cześć,
często w naszej Prasówce omawiamy korzyści, jakie płyną z aktywnych działań Employer Brandinowych. Ich celem jest budowanie wizerunku, w której pracownicy dostrzegają dobre środowisko pracy i możliwości rozwoju.
Kreowanie silnej marki pracodawcy ma ogromne znaczenie w utrzymaniu obecnych pracowników, jak i przyciągnięciu nowych kandydatów.
Istotną rolę w budowaniu Employer Brandingu firmy jest sam szef, który przykładowo może udzielać się w swoich social mediach, publikując posty związane z osiągnięciami firmy, ich wartościami. Po więcej inspiracji zapraszam do tekstów poniżej :)
A Wy co sądzicie o włączeniu szefa do działań Employer Brandingowych?
Rola szefa w działaniach Employer Branding
CO TO JEST CANDIDATE I EMPLOYEE EXPERIENCE MAP?
https://how2hr.pl/co-to-jest-candidate-i-employee-experience-map/
Ciekawe kampanie employer brandingowe
https://julitadabrowska.pl/ciekawe-kampanie-employer-brandingowe/
Rola lidera w strategii Employer Brandingowej firmy
https://www.socialcube.pl/rola-lidera-w-strategii-employer-brandingowej-firmy/
Kto powinien dbać o Employer Branding w firmie?
Poniżej lista linków do artykułów z ostatniego tygodnia, które wzbudziły moje zainteresowanie :)
Kultura doceniania w praktyce – wywiad z Michałem Szeferem z Allianz Partners
Employer branding i komunikacja wewnętrzna w 2022 roku – podsumowanie
NieDoOminięcia #1. Lektury, wydarzenia i nie tylko: podsumowanie 2022 roku
__________________________________________________
Crossweb to miejsce dla entuzjastów związanych z branżą technologii. Specjaliści IT znajdą tutaj wszystkie wartościowe wydarzenia IT. Co więcej, Crossweb to także baza pracodawców i ofert pracy IT dla tych, którzy szukają nowych wyzwań zawodowych w branży.